Koliko ste zgrada u medjuvremenu izgradili? Nakrcali ste gomilu zgrada bez dovoljno parking mesta a sad se folirate sa povecanjem broja parking mesta pravljenjem garaze.
Napravili ste nepopravljiv problem.
Resenje je bolji javni prevoz i bicikli.
"Parkinzi od novca svih nas za vlasnike ..."
Čisto da ne zaboravimo da država debelo oporezuje taj dizlo, benzin...
Zapravo pored PDV-a, akcize su upadljivo najmasniji prihod države (pored sve privrede, ostalih poreza itd.).
E sad druga priča je što od toga tek neka sića završi u ekologiji, obnovljivim izvorima, zdravstvu, saobraćajnicama, javnom prevozu, parkinzima...
A gde završi kajmak od tih prihoda? Pa eto broj botovskih minusa može biti neki nagoveštaj...
Zivim u Mileve Maric, to je jedna od poslednjih ulica, ako ne i poslednja ulica u gradu, dakle sama periferija. Dodjite uvece posle 21-22h pa vidite da li ima dovoljno parkinga....
A zgrade nastavljaju da nicu i dalje na svakoj poljani.
А да мало прођу по граду и виде шта је нерегистрованих кршева који заузимају паркинг места?? Само у мом кварту их има 20. Ја им послао мејл са локацијама где су, они ми одговорише да назовем и кажем где су. Каква дебилана.
Neće biti dovoljno. I još toliko oper neće biti dovoljno. Koliko god parking mesta da se izgradi uvek će sve biti puno jer će prosto više ljudi dolaziti autom.
Jedini efekat izgradnja ovih parking mesta će biti dodatno povećana saobraćajna gužva i češći kolapsi jer postojeća saobraćajna infrastruktura ne može da podnese više vozila.
Problem saobraćajne gužve se može rešiti isključivo poboljšanjem drugih tipova prevoza (autobus, bicikl, taxi, pešački) a ne povećanjem broj parkinga
Kod nas u Ulici Save Kovačevića rekonstruišu parking i trotoar. Predviđeno je da radovi traju 6 meseci. Teško je bilo naći parking mesto i pre nego što su zatvorili ulicu, zamislite kako je sada. Zar mora 6 meseci?
nikad neće biti dovoljno parkinga ni kolovoza, treba suzbiti kupovinu automobila. u srbiji je prosečan polovnjak star 17 godina, ti ljudi NEMAJU PARA da kupe sebi garažno mesto ili plaćaju redovno parking, a voze se solo po gradu, pogledajte samo po raskrsnicama koliko ljudi sedi u kolima. besmisleno je povećati parking kvote za investitore, kada kupci stanova NEĆE da plaćaju dodatno za parking i garažu. najbolji primer poznata (ne po dobru) novosadska građevinska firma, na instagramu reklamiraju da prodaju garažna mesta, šta mislite zašto? pa neće kupci stanova da kupe. ali zato u novom sadu svi hoće da imaju (ulični) parking na svim mogućim lokacijama, lakše je kukati kako nema parkinga nego uštekati i kupiti garažu i koristiti noge, bus ili bicikl po gradu. ljudima treba jasno reći u centar grada se ne može automobilom i nećete dobiti parkiranje ispod prozora, a ne da se povećavaju kvote za parking još više, dok u isto vreme krčimo zelenilo, nemamo mesta za dečja igrališta i slično.
Izgradnja dodatnih parking mesta teško da može popraviti situaciju u saobraćaju. Na taj način samo se motivišu ljudi da još više koriste automobil u gradu u kom za time realno nema potrebe, a gužve na ulicama su već nesnosne. Umesto toga, napore treba preusmeriti na unapređenje gradskog prevoza i poboljšanje infrastrukture za bicikliste, pa i trotinete i ostala mini prevozna sredstva.
Ko god koristi ovde automobili poslednjih 10 godina, jasno mu je da nema dovoljno parking mesta. Da li će novih 2.000 rešiti problem? Daleko od toga, ali biće nešto bolje.
Svakako je neophodna daleko ozbiljnija analiza a potom i studija rešavanja. Tipa, koliko ima ukupno automobila u Novom Sadu, koliko novih stambenih jedinica, garažnih mesta, koliko novih prijavljenih svake godine, koje su dnevne migracije što se tiče posla i td.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ove godine u Novom Sadu 2.000 novih parking mesta: Da li je dovoljno?
Autor: 021.rs
Novi Sad
•14.06.2022.
•10:30 > 10:07
Komentari 16
GoXI
CAle
Napravili ste nepopravljiv problem.
Resenje je bolji javni prevoz i bicikli.
NS_BOB
Čisto da ne zaboravimo da država debelo oporezuje taj dizlo, benzin...
Zapravo pored PDV-a, akcize su upadljivo najmasniji prihod države (pored sve privrede, ostalih poreza itd.).
E sad druga priča je što od toga tek neka sića završi u ekologiji, obnovljivim izvorima, zdravstvu, saobraćajnicama, javnom prevozu, parkinzima...
A gde završi kajmak od tih prihoda? Pa eto broj botovskih minusa može biti neki nagoveštaj...
Pera Detlic
Aleksej
A zgrade nastavljaju da nicu i dalje na svakoj poljani.
Комша
V
Jedini efekat izgradnja ovih parking mesta će biti dodatno povećana saobraćajna gužva i češći kolapsi jer postojeća saobraćajna infrastruktura ne može da podnese više vozila.
Problem saobraćajne gužve se može rešiti isključivo poboljšanjem drugih tipova prevoza (autobus, bicikl, taxi, pešački) a ne povećanjem broj parkinga
Maja
Milan
Od toga nema ništa..
marko
Biciklistkinja
Zoran
Guzva
H
Marko
Svakako je neophodna daleko ozbiljnija analiza a potom i studija rešavanja. Tipa, koliko ima ukupno automobila u Novom Sadu, koliko novih stambenih jedinica, garažnih mesta, koliko novih prijavljenih svake godine, koje su dnevne migracije što se tiče posla i td.
Neću parking,
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H